Ψυχίατρος vs Ποιητής Μισογύνης


 

Πρωινός γύρος.

Ο γιατρός κάθεται σαν εισαγγελέας στο τεράστιο γραφείο του - κοιτάζει σοβαρά και ερευνητικά.
Ο κατηγορούμενος (ασθενής) εισέρχεται.

-Παρακαλώ, καθήστε.

Διάλειμμα όπου ο εισαγγελέας εξέτάζει με τα μάτια αν υφίσταται προσομοίωση...

-Λοιπόν αγαπητέ Π-- Μ--, σας γνωρίζω πολλά χρόνια από τα βιβλία σας και μου επιτρέπω την ελευθερία να παραλείψω το συμβατικό "Κύριε", εφόσον έχω να κάνω με έναν τόσο διάσημο άνθρωπο.
Έχω μάλιστα ακούσει πως οι θαυμάστριές σας φωνάζουν απλώς «Π.Μ».  Αυτήν την τιμητική συντόμευση δεν την τολμώ ακόμη, ομολογουμένως.
Αλλά τώρα στο θέμα μας.
Λοιπόν αγαπητέ Π-- Μ--, τι θα πάρουμε για πρωινό;

-Εμείς;  Δεν ξέρω.  Εγώ θα πάρω έναν καφέ με γάλα.

-Καφέ;  Ώστε έτσι!  Καφέ;!;  Ωραία λοιπόν.  Καφέ με γάλα!

-Ναι παρακαλώ. Είναι το συνηθισμένο μου ρόφημα. Το πίνω τριάντα χρόνια.

-Πολύ καλά, όμως βρίσκεστε εδώ για να αποχαιρετήσετε την προηγούμενη ζωή σας, η οποία προφανώς δε σας ωφέλησε. Η μάλλον είστε εδώ για να αποκτήσετε τη δύναμη που απαιτείται για να το κάνετε.
Ας μείνουμε προσωρινά στον καφέ με γάλα, όμως γιατί αυτή η αποστροφή για το τσάι; Μπορείτε να πιείτε και τσάι με γάλα αραιωμένο.

-Ναι, αλλά εγώ συνηθίζω να πίνω καφέ με γάλα.

-Έχετε, κύριε Μ--, κάποιο συγκεκριμένο λόγο να θεωρείται το τσάι κακό για τα νεύρα σας;

-Ναι.  Γιατί δε μου αρέσει.

-Αχα! Ήθελα απλώς να το ξέρω. Και τι άλλο παίρνετε με τον αγαπημένο και προφανώς απαραίτητο καφέ σας, αγαπητέ Κύριε;

-Τίποτα

-Μα κάτι συνεπές πρέπει να πάρετε, ένας άδειος καφές δεν είναι νόστιμος.

-Όχι, δεν παίρνω τίποτα.  Εμένα μου αρέσει ο άδειος καφές.

-Λοιπόν, αξιότιμέ μου Κύριε, εδώ δεν πάει έτσι. Να μου κάνετε την ευγενή καλοσύνη και να πάρετε δύο κρουασάν με βούτυρο.

-Μισώ το βούτυρο, μισώ τα κρουασάν, αλλά πιο πολύ μισώ τα κρουασάν με βούτυρο.

-Χμ, αυτό το μίσος θα το νικήσουμε. Έχω καταφέρει και πολύ πιο δύσκολα κατορθώματα, αγαπητέ μου. Και τώρα μπορείτε να βγείτε χαλαρά και όμορφα στη βεράντα για πρωινό.
Αλήθεια, τι κάνετε μετά το πρωινό; Συνηθίζετε να αναπαύεστε;

-Ανάλογα.

-"Ανάλογα" δεν υπάρχει. Αναπαύεστε η κάνετε κίνηση

-Τότε θα αναπαυθώ.

-Όχι, τότε θα βγείτε μισή ώρα για περπάτημα.

 Ο παραβάτης εγκαταλείπει το γραφείο και βγαίνει να λάβει την τιμωρία του στη βεράντα - ενισχυμένος με δύο κρουασάν με βούτυρο.


Λίγες ημέρες αργότερα.

Ο εισαγγελέας.
-Βλέπετε αγαπητέ, διάσημε Ποιητή μου;  Η έκφραση του προσώπου σας χαλάρωσε, είναι πιο ελεύθερη, μπορώ να πω πιο ανθρώπινη.  Όχι τόσο απορροφημένη από έμμονες ιδέες. Σας έβλαψαν τα δύο κρουασάν με βούτυρο; Λοιπόν!!

(Όχι, δεν τον έβλαψαν. Τα πετούσε στις κότες της διπλανής αυλής)


Απογευματινή επίσκεψη.

-Κύριε Π-- Μ--, με ακολουθείτε παρακαλώ;  Σας περιμένει ο κύριος Διευθυντής.


-Παρακαλώ, καθήστε.
 Σας απαγόρευσα αυστηρά το οινόπνευμα.

-Μάλιστα κύριε Διευθυντά.

-Γνωρίζετε αυτήν τη λεγεώνα άδειων κονιάκ μπουκαλιών;

-Μάλιστα.  Είναι δικά μου.

-Βρέθηκαν σήμερα κάτω από το κρεβάτι σας!

-Που αλλού να τα βρίσκατε.  Εγώ τα έβαλα εκεί.

-Πως περάσατε το δηλητήριο στο ίδρυμά μου;

-Δωροδόκησα κάποιον.  Η έντιμη συνείδησή του δεν ενέδωσε με 20 ευρώ, του έδωσα 30.

-Εσείς λοιπόν είστε ο αθώος στην υπόθεση και ο ένοχος είναι ο άπιστος υπηρέτης. Θα τον καλέσω για λογοδότηση λοιπόν, αν και εργάζεται 25 χρόνια στο ίδρυμά μου και από όσα ξέρω το μητρώο του είναι άψογο.

-Κύριε Διευθυντά, μόλις χθες μου αποκαλύψατε πωςη τακτική και σταθερή ζωή του ιδρύματος μου έδωσε εικοσιπέντε χρόνια πίσω και πως με το ζόρι με αναγνωρίσατε.

-Αυτό το είπα για παιδαγωγικούς λόγους. Για να τονώσω την αυτοπεποίθησή σας.

-Κύριε Διευθυντά. Μπορώ να πάρω τα μπουκάλια μου αργότερα; Παίρνω για το κάθε ένα από αυτά 25 σεντ επιστροφή.


Αργότερα

Ο Διευθυντής προς τον άπιστο υπάλληλο.
-Βάλτερ,  πως μπορέσατε, πως είχατε το θράσος να επιτρέψετε στον ασθενή αυτόν, ακόμα κι αν πρόκειται για έναν διάσημο, να περάσει μια τέτοια απαράδεκτη ποσότητα οινοπνεύματος στο αξιοπρεπές μας ίδρυμα - και μάλιστα έναντι δωροδοκίας;

-Μα κύριε Διευθυντά, αν δεν το 'κανα αυτό θα μας έφευγαν οι αλκοολικοί το αργότερο την τρίτη μέρα και  το ίδρυμά μας θα ήταν άδειο.

-Μάλιστα. Από εδώ και στο εξής να φροντίζετε -τουλάχιστον- να  εξαφανίζονται οι αποδείξεις.

-Αυτό μου το έκανε ο Φραντς, κύριε Διευθυντά! Από εκδίκηση γιατί βγάζω περισσότερα χρήματα από αυτόν!


Ο εισαγγελέας στον Φραντς.
-Φραντς, εσύ να ασχολείσαι με τις  δικές σου υποθέσεις. Κερδίζεις αρκετά βοηθώντας στις γνωριμίες των αλκοολικών μας με τις υστερικές μας. Ο καθένας τη δουλειά του. Πρέπει να επικρατεί τάξη στο αξιοπρεπές μας ίδρυμα!




Άνα Ζουμάνη
εφημεροπτερα



SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image