Είμαι η Α.Ε. και δεν μπορώ ν΄ αλλάξω



Είμαι η Α.Ε. και δεν μπορώ ν΄ αλλάξω...
Μπορώ μόνο να ξεβάψω σ' αυτούς που δέχονται το χρώμα μου.
Όμως κι αυτό μπορεί να ξεθωριάσει στη διάρκεια των γεγονότων...
Δεν λυπάμαι για όλα εκείνα τα πράγματα της ψυχής που δεν κέρδισαν την πατίνα της Αθανασίας...
Είμαι η Α.Ε. και δεν μπορώ ν΄ αλλάξω...
Μπορώ μόνο να ξεβάψω πάνω σ' αυτούς που δέχονται το χρώμα μου.
Κι αν στην πορεία των γεγονότων ξεθωριάσει, αυτό μάλλον θα είναι για το καλό τους...
Εγώ δεν θα φταίω
Πολλοί θα έρθουν και οιονεί θα φύγουν άδειοι... χρόνια μετά...
Εγώ δεν θα φταίω
Θα έχω δώσει...
Είμαι η Α.Ε. και δεν μπορώ ν΄ αλλάξω...
Μπορώ μόνο να ξεβάψω σ' αυτούς που δέχονται το χρώμα μου



Άνα Ζουμάνη
εφημεροπτερα
SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image