Φιλία: Φθηνή και απλή, μια μαγική εξάρτηση για το τίποτα




Ξέρεις τι σημαίνει φιλία; Πάντως τίποτα συναισθηματικό, τίποτα ρομαντικό.
Είναι: Να μην βλάπτεις το πρόσωπο, αν δεν είναι απολύτως αναγκαίο, και να του κάνεις καλό εκεί που είναι εύκολο και δεν απαιτεί θυσία.
Τόσο φθηνή και απλή είναι η φιλία.
Μία εσωτερική αλληλεγγύη. Μια μαγική εξάρτηση για το τίποτα.
Τον ένα τον προειδοποιούμε να μην φάει το σαλάμι γιατί μπορεί να μην είναι πλέον φρέσκο. Τον άλλον τον αφήνουμε να το φάει παρά τον κίνδυνο.
«'Αστην, μην την παίρνεις αυτήν την γυναίκα». Και τον άλλον τον αφήνουμε στην τύχη του.
Έχω αρκετούς φίλους, αλλά μόνο ο αδερφός μου δεν θα μπορούσε να μου κάνει κακό. Δεν είναι θυσία αυτό, το κάνει για τον εαυτό του. Θα τον πλήγωνε αν με πλήγωνε. (Είθε η ψυχή όλων των ανθρώπων να γίνει έτσι μια μέρα).
Εγώ η ίδια εύχομαι τύχη στους φίλους μου, να έχουν τύχη στα χαρτιά, στην ρουλέτα, στον έρωτα, στον ιππόδρομο, οπουδήποτε.
Όμως έτσι και ακούσω πως κάποιος που δεν χονεύω  -επειδή είναι κόπανος και έχει ένα άδειο φουντούκι στη θέση της καρδιάς- πως κερδίζει στα χαρτιά και στην αγάπη, θα μπορούσα να τον ληστέψω και να του στρίψω το λαρύγγι.
Η φιλία δεν είναι μια συναισθηματική λέξη, δεν είναι ρομαντική.
Σημαίνει: Συμφωνώ με την τύχη σου, είμαι μαζί σου -με όλους τους άλλους, όχι.



Άνα Ζουμάνη



εφημεροπτερα
SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image