Αιωνόβιοι: Θέλω να ζήσω 100 χρόνια και βάλε.. Πώς; Η συνταγή μέσα






Έχω «περίσσεια ζωτική ενέργεια». Τι να την κάνω, ώστε να επενδυθεί με φυσικό τρόπο;

Ούτως ή άλλως η ζωή μου βάζει συνεχώς παγίδες στις οποίες θα πέσω μέσα τελικά και μετά θα πρέπει να καταναλώσω τις δυνάμεις μου για να βγω πάλι έξω... Π.χ., ο έρωτας.

Θα έπρεπε να κάνω οικονομία στο πλεόνασμα ενέργειας, χωρίς τσιγγουνιά, φυσικά.

Θα έπρεπε να φυλάω τις δυνάμεις μου εμμονικά-φοβικά, κάτι που δεν το κάνω, παρά μόνο όταν αρρωστήσω αληθινά.

Ως τότε απλώς σπαταλώ. Ο υγιής ξέρει μόνο την σπατάλη, αφού τίποτα δεν τον προειδοποιεί.

Μόνο ο άρρωστος γίνεται σοφά-οικονόμος όταν πλέον η οικονομία δεν ωφελεί, όταν πια έχει τελείως χρεωκοπήσει. Υγιής με την σοφία του αρρώστου, έτσι θα μπορούσες να μεγαλώσεις ως τα άστρα.

Όμως αυτό δεν το ΄χει κανείς συνειδητά.

Ασυνείδητα το έχουν κάποιες ιδιοφυΐες της ζωτικής ενέργειας, οι οποίες όταν κάποτε περάσουν τα 100, «κοιμούνται» από μόνοι τους στην πολυθρόνα...

Πως έζησαν; Πάντως με ένα μεγάλο κεφάλαιο δυνάμεων και με φειδώ.

Δεν υπάρχουν «θαύματα» υγείας και μακροζωΐας που δεν θα μπορούσαν να υπολογιστούν με μαθηματική ακρίβεια. Πρόκειται πάντα για έσοδα και έξοδα.

Η υγεία είναι ένα «δώρο του ουρανού», τυλιγμένο, που για να φανερωθεί πρέπει να φανείς αντάξιός του. Πρέπει να σέβεσαι και να εκτιμάς το σώμα σου όπως ο μονομανής τον αυθεντικό του «Γκόγια».

Το «δώρο του ουρανού» κερδίζεται με θυσία.

Κάντην άνθρωπε, γιατί η χάρη του θεού είναι ανεξάντλητη για όσους είναι κύριοι του εαυτού τους.





Η Οκινάουα είναι ένα νησί της Ιαπωνίας που έχει το υψηλότερο προσδόκιμο ζωής στον κόσμο.

Πάνω από 400 αιωνόβιους μετράει το νησι. Οι κάτοικοί του δεν ζούν μόνο πολύ, ζούν και με υγεία.

Οι άνθρωποι του νησιού ασχολούνται με τις πολεμικές τέχνες, κάποιοι μάλιστα ακόμα και μετα τα 90-95 τους χρόνια. Αυτό από μόνο φανερώνει μια ιδιαίτερη και φιλοσοφημένη στάση ζωής.






Η διατροφή.


Τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα ψάρι, με προτίμηση τον Σολομό (πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα)

Σόγια

Φασολάκια και κρεμμύδια

Χοιρινό που είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, αν και όξινο. Η οξύτητα του εξουδετερώνεται από το μοζόκου ένα είδος φυκιού που είναι αλκαλικό και μηδενικό σε θερμίδες

Τουρσιά

Τόφου

Noodles

Πολλά λαχανικά, σαλάτες

Γλυκοπατάτες

Φρούτα




Καλή όρεξη... και Χάρα Χάτσι Μπου (φάε μέχρι να είσαι 80% χορτάτος)

 
Άνα Ζουμάνη
εφημεροπτερα




εφημεροπτερα
 

SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image