Επέτειος θανάτου της Νάνυς







~ Αχ Γιαλάντα, ακριβό μου θηλυκό, έχω μια μεγάλη παράκληση, μια παράκληση, μια παρακλησούλα.

~ Είναι δεδομένο. Δεν το ξέχασα. Σήμερα είναι πάλι η επέτειος θανάτου της πολυαγαπημένης σου, λατρεμένης και αποθεωμένης σου, της μοναδικής Νάνυς. Το έχω σημειώσει στο ημερολόγιό μου, στα σημαντικά γεγονότα. Ήδη αγόρασα για σένα ένα μεγάλο μπουκέτο στεφανωτές, τα αγαπημένα της λουλούδια.  65 Ευρώ.

~ Γιαλάντα, Γιαλάντα, Γιαλάντα μουυυυ!

~ Πόση ώρα σκοπεύεις να μείνεις στον τάφο της; Ο ταξιτζής χρεώνει την αναμονή, το ξέρεις.

~ Γιαλάντα, αυτό δεν μπορώ να το ξέρω εκ των προτέρων

~ Ναι, Μπόμπυ μου, φυσικά, αλλά περίπου;

~ Ίσως μία ώρα, ή μισή.  Όμως αν σου είναι πολύς ο χρόνος...

~ Όχι Μπόμπυ μου, προς θεού! Τι θα μπορούσα να σεβαστώ περισσότερο από την πίστη σου και την λατρεία σου για την μοναδική Νάνυ; (ματς μουτς) Πάρε το χρόνο σου.

 ~ Γιαλάντα, Γιαλάντα, Γιαλάντα!!

(Έξω στον τάφο της μοναδικής αγαπημένης, στέκεται σιωπηλά, μετά κόβει βόλτες, αργά, πάνω κάτω, πάνω κάτω)

Εκείνη επιτέλους: «Μπόμπ, allons!»

Ο Μπόμπ είναι αμίλητος, η Γιαλάντα: «Τα λουλούδια θα της δώσουν χαρά..»

Στο σπίτι.

~ Γιαλάντα, Γιαλάντα, Γιαλάντα! Πως να σε ευχαριστήσω για όλα αυτά;

Της φιλάει το χέρι... της φιλάει το μουνί...

Και έτσι τέλειωσε η ημέρα και η επίσημη γιορτή της Γιαλάντας.




Άνα Ζουμανάκη





εφημεροπτερα


SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image