Ταπεινότητα, η ιδιότητα των θεών.




 Όταν περπατώ με τέλεια χάρη πάνω στα δυο λεπτά και δυνατά μου πόδια, τότε δεν χρειάζομαι την επιβεβαίωση κανενός.
Όταν δεν περπατώ με τέλεια χάρη πάνω στα δύο λεπτά και δυνατά μου πόδια, τότε ψάχνω μανιωδώς κάποιους που θα επιβαιώσουν κάτι που θα ήθελα να έχω, αλλά στην πραγματικότητα δεν έχω.
Η σεμνότητα είναι μία αναμφισβήτητη ένδειξη εσωτερικής τελειότητας.
Ο γλάρος, το κιρκινέζι, ο κόνδορας δεν λένε ποτέ: «πετάω καλά». Και ακόμη λιγότερο επιθυμούν την επιβεβαίωση και την εύνοια των άλλων.
Η Γαρδένια ποτέ δεν ρωτάει: «Είμαι όμορφη, είμαι λευκή, μυρίζω ωραία;»
Ακόμα και αν της το πεις δεν θα σε ακούσει, αφού αυτό συμβαίνει έτσι και αλλιώς. Είναι γεγονός.
Είναι αυτονόητο.



Άνα Ζουμάνη
εφημεροπτερα

SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image