Για να αποδείξω κάτι...






«Ότι δεν είναι, δεν είναι.
  Όμως πρέπει να είναι, πάση θυσία.
  Φταίω εγώ που βαριέται μαζί μου και σιγά σιγά απομακρύνεται;
  Είναι δικός μου, πρέπει να τον βάλω στην ψυχή μου μέσα.
  Αυτό το μπορώ μόνο μέσω του Αλέξη.
  Και φταίω εγώ αν ο Αλέξης το πάρει σοβαρά;
  Φταίω εγώ αν το πάρω σοβαρά;
  Πως θα το χειριστεί άραγε;
  Πως θα ξεφορτωθεί τον Αλέξη;
  Ή θα χαρεί που υπάρχει και θα νιώσει λυτρωμένος;
  Για να προχωρήσει κάτι...
  Για να αποδείξω κάτι...
  Όμως ακόμα κι αν... τίποτε δεν αποδεικνύω...
  Δεν θα επιτρέψω δάκρυα
  Δεν θα επιτρέψω τα δικά μου δάκρυα...
  Αν και μου 'ρχεται τα κλάψω...
  Μόνο εκείνον αγαπώ... νομίζω
  Κανονικά τέτοιες επιπλοκές δεν πρέπει να υπάρχουν
  Χα! Νάτο!
  Κλαίω
  Κλαίω
  Κλαίω ήδη φρικτά...»



Άνα Ζουμάνη
εφημεροπτερα



SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image