Να ομολογήσω;



Εγώ, η Πετίνα, φοβάμαι μέχρι θανάτου τα γεράματα.
Τότε πως μπορώ να εξακολουθώ να εκμεταλεύομαι τον άντρα μου;
Ως τώρα τα κατάφερνα πάντα να τον πείθω
- εγώ η άθλια και αδύναμη -
πως είμαι πολυτιμότερη από όλες τις άλλες.
Και αυτό είναι το κυριότερο, ή όχι;
Δεν ξέρω αν ποτέ το πίστεψε.
Όμως τουλάχιστον προσποιόταν άψογα πως το πίστευε.
Ζούσε για μένα, δούλευε για μένα, με φρόντιζε.
Τώρα όμως ανεβαίνω στη ζυγαριά και ζυγίζω... δεν λέω ποσα !;
Πάντα μου έλεγε: «Τελειοτάτη, 69 κιλά στο ύψος σου, υπέροχα, αν και γυμνή».
Και τώρα χάνω σιγά σιγά το θάρρος να τον καταχράζομαι.
Μήπως να του ομολογήσω πως πλέον νιώθω ανίσχυρη;
Μπορεί να είναι επαρκώς ηλίθιος και να συγκινηθεί.



Άνα Ζουμάνη

SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image