Η ασθένεια του ιδανικού


La maladie, Michael Anche




-Γιουβρίλα, αγάπη μου, είσαι η βασανίστριά μου. Δώδεκα ώρες πριν το ραντεβού μας δεν τρώω
 τίποτα και κάνω γαργάρες μόνο με Eau de Cologne. Για να έχω τη σιγουριά της ιδανικής
 αναπνοής.

-Απαίτησα εγώ κάτι τέτοιο;

-Όχι φυσικά, αλλά στο χλωμό σου πρόσωπό βλέπω την ασθένεια του ιδανικού;

-Ε;

-ΤΗΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΑΝΙΚΟΥ!

-Ασθένεια;

-ΑΣΘΕΝΕΙΑ, ΝΑΙ!  Γιατί εσωτερική υγεία είναι η δύναμη να αντέχουμε τις ανεπάρκειές μας.
 Όπως ένα δυνατό πνευμόνι αντέχει στα μιάσματα, ενώ το ασθενικό πνευμόνι αρρωσταίνει.

-Όχι, γλυκέ μου Μιρντόν, μάρτυρα του έρωτά μου. Υγεία θα πει να λαχταράς ακατάπαυστα και    ακούραστα την επάρκεια. Να αγωνίζεσαι για να την κατακτήσεις.
Να αρρωστήσει και από ανεπάρκεια  να καταστραφεί, είναι η υγεία μιας ψυχής που παρα-είναι υγιής για να ζει ως άρρωστη.



Άνα Ζουμάνη
εφημεροπτερα



SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image