Η τσαπερδόνα και ο ανοιχτοχέρης



«Μπορώ να πάρω όλο το πακέτο;», του είπε, «μου αρέσει πολύ να τα καπνίζω...».
Του άρεσε πολύ το νόστιμο κορίτσι, όμως ένα πακέτο La Edina κόστιζε 10 φράγκα στην καφετέρια και 8 φράγκα στην αγορά. 

«Εντάξει, πάρε όλο το πακέτο». 

Όταν πήγε να πληρώσει το πακέτο στο γκαρσόν, εκείνο του είπε, «αυτή η τσαπερδόνα εξοικονόμησε ένα ολόκληρο πακέτο αμέσως αμέσως».

«Ε, και;», είπε ο ανοιχτοχέρης, «να, πάρε τα δέκα φράγκα, εσένα τι σε νοιάζει;»

«Όχι, κοίταξε, έτσι πάει το πράγμα», είπε το γκαρσόν, «Μετά μου πούλησε το πακέτο δύο φράγκα και εγώ αύριο θα το ξαναπουλήσω 10 φράγκα, δηλαδή μου χρωστάς μόνο τα δύο φράγκα που έδωσα στο παράσιτο».

Ο ανοιχτοχέρης, πανευτυχής: «Κοίταξε, δεν θέλω να μου χαρίσεις κάτι, το καταλαβαίνεις αυτό;»

Το γκαρσόν: «Κάτι τέτοιο δεν θα το έκανα ποτέ. Αλίμονο, δεν σκόπευα να σε προσβάλω, έκανα σχολαστικό λογαριασμό, μου χρωστάς 2 φράγκα»

«Ναι, όμως γιατί το κάνεις αυτό για μένα;»

«Γιατρέ, σε γνωρίζω πολλά χρόνια. Ανήκεις πια σ΄αυτό το μαγαζί. Γιατρέ, πρέπει να κρατάμε μαζί, να είμαστε μια δύναμη ενάντια στις τσαπερδόνες».

Και έτσι κράτησαν μαζί, σαν μια δύναμη και ο ανοιχτοχέρης γλύτωσε 8 ολόκληρα φράγκα.




Άνα Ζουμάνη
εφημεροπτερα

SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image