Ανεπιτυχής συνέντευξη στο «πρώτο» περιοδικό





«Αγαπητή μου Άνα, χαίρομαι πολύ που επιτέλους σε γνωρίζω από κοντά. Ποιος είναι ο τίτλος του πρώτου σου ιστολόγιου που τόσο με διασκέδαζε, είπαμε;... Α, ναι! Εφημερόπτερα»

«Όχι κύριε Αρχισυντάκτα, Εφημερόπτερα είναι το δεύτερο, ΑναΚόντρα ήταν το πρώτο»

«ΑναΚόντρα; Τι περίεργο όνομα. Ναι, αυτό ήθελα να πώ, Εφημερόπτερα. Υπέροχο, πεντανόστιμο. Πάντα η κλαίουσα και ταυτόχρονα γελούσα φιλόσοφος της καθημερινής ζωής»

«Γελούσα και αναστενάζουσα κύριε Αρχισυντάκτα»

«Λοιπόν, πως οραματίζεσαι την πιθανή σχέση με το περιοδικό μας, γλυκιά μου Άνα; Ο Ροβεσπιέρος, ο Μαρά, ο Τσε Γκεβάρα, ξαφνικά στον ζουρλομανδύα;»

«Θα μπορούσα να έχω μια δική μου, ουδέτερη στήλη στο περιοδικό»

«Και ποια στήλη φαντάζεσαι, κοπελιά; Το περιοδικό μας δεν το διαβάζουν Άνες. Από την άλλη να ζητήσω παραχωρήσεις εκ μέρους σου, θα ήταν ένα καλλιτεχνικό έγκλημα. Πιστεύεις πως είμαι ικανός να διαπράξω ένα τέτοιο έγκλημα;»

«Όχι βέβαια κύριε Αρχισυντάκτα»

«Είδες λοιπόν; Είσαι ένας Διογένης με σύγχρονες απαιτήσεις. Θέλεις ένα πυθάρι που να είναι και ξαπλώστρα και κουνιστή καρέκλα και βεράντα. Και αυτό δεν γίνεται. Μπορείς όμως να πιστέψεις πως κάποιοι από εμάς τους συντεχνίτες σε ζηλεύουν για το πυθάρι σου, χωρίς φυσικά να θέλουν να ζήσουν εκεί μέσα»


Ηθικό δίδαγμα:
Το χειρότερο στον κόσμο είναι να σε θαυμάζουν για κάτι που σε καμιά περίπτωση δεν θέλουν οι ίδιοι να έχουν.


Άνα Ζουμάνη




SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image