Ερωτική εξομολόγηση






Αχ Αλέξη, θέλω τα πάντα να είμαι για σένα,

Ω Αλέξη, θέλω αλήθεια να είμαι τα πάντα.

Όμως όταν πια θα είμαι για σένα τα πάντα

τότε, σιγά σιγά, στ΄αλήθεια θα σε βαρεθώ.

Γιατί; Επειδή είσαι μόνο ένας Αλέξης.

Ίσως μάλιστα ένας Αλεξάκης τόσο δα μικρός.

Να σε αποκτήσω είναι η αναπόφευκτη λαχτάρα μου

Και λέω αλήθεια. Προσωρινά.Δε φταίω.

Σε θέλω στ' αλήθεια, όμως γιατί θέλω εσένα;

Ίσως επειδή δεν σ΄έχω ακόμη αποκτήσει αληθινά.

Γιατί αν σε είχα στ΄αλήθεια, τότε δεν θα σε είχα πια.

Γι' αυτό Αλέξη, παρντόν, Αλέξη,

άσε με να σε κερδίσω, άφησέ με σε παρακαλώ,

όσο πιο γρήγορα της επιτρέψεις να σε κατακτήσει

τόσο πιο γρήγορα την σκύλα θα ξεφορτωθείς.



Άνα Ζουμάνη
εφημεροπτερα



SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image