Γιατί δεν πήγε να πει ευχαριστώ



Εκείνη ήξερε τι θα συνέβαινε αν πήγαινε -όπως ήταν φυσικό- να τον ευχαριστήσει.
Θα έπρεπε να πει: «Καλησπέρα κύριε. Επιτέλους πήρα το θάρρος να έρθω να σας βρω προσωπικά για να σας ευχαριστήσω από καρδιάς για τα καλά λόγια που γράψατε για μένα».
Και εκείνος θα έπρεπε να πει: «Κυρία μου, ήταν το καθήκον μου ως κριτικός να γράψω την αλήθεια όσον αφορά την αξία σας. Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείτε».
Και εκείνη αναγκαστικά: «Παρ' όλα αυτά νιώθω βαθιά υποχρεωμένη, γιατί δεν ξέρω αν κάποιος άλλος έχει τόση περίσσεια καλοσύνη για μένα«.
Και εκείνος: «Η προσωπική μου συμπάθεια για σας, κυρία, δεν επιτρέπεται να παρεμβαίνει, δυστυχώς. Είμαι απλώς ένας ψυχρός και αμερόληπτος κριτής της καλλιτεχνικής σας ποιότητας».
«Ένας λόγος παραπάνω να σας είμαι ευγνώμων».

Για να αποφύγει αυτή την ηλίθια συνομιλία και για να μην αναγκάσει και εκείνον να την υποστεί, δεν πήγε ποτέ να τον ευχαριστήσει.



Άνα Ζουμάνη




SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image