Σε μισώ



Σε μισώ
Μισώ τα πουκάμισά σου που μου θυμίζουν την ανάσα σου
που μετατρέπουν τις ανάλαφρες αισθήσεις μου σε σοβαρότητα πουτάνας.
 
Μισώ τα πρόστυχά σου λόγια που με κάνουν να κοκκινίζω, να ωχριώ
με αρρωσταίνουν, με θεραπεύουν, με κάνουν ανόητη και σοφή..

Σε μισώ
Μισώ την ομορφιά του κορμιού σου, την ομορφιά σου μισώ
που υποκαθιστά του κόσμου την ομορφιά και μου κλείνει του κόσμου το μάτι

Μισώ τον ήχο της φωνής σου, τη φωνή σου μισώ
που αδειάζει τις συμφωνίες του Μότσαρτ και μου κλείνει το αυτί του κόσμου

Σε μισώ
Σε μισώ όταν λες, «έλα να τον φας», σε μισώ όταν λες «μείνε» 
γιατί πάλι έρχομαι και μένω

Σε μισώ εμπόδιο στο ανεμπόδιστό μου

Μισώ τις αρετές σου που με αγγίζουν
Μισώ τα λάθη σου που ποτέ δε με πληγώνουν
Μισώ το χρώμα της καύλας σου που με κάνει ευτυχισμένη
Μισώ την χλωμάδα σου που με τρομάζει

Σε μισώ γιατί στα μάτια σου βλέπω ρούνους δύσκολων ωρών, Ψεύτη 
που με οδηγείς στα ύψη σου, για να με κατεβάσεις στα ύψη σου

Γόη!

Θύμισέ μου τη μέρα που πια δεν θα σε αγαπώ 
και τότε θα πω αντίο στο μίσος μου



Άνα Ζουμάνη



SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image