Στρουθοκάμηλος





- Όχι, μου τα λέει όλα, περιέργως μου λέει τα πάντα, το έχω επανειλημένα διαπιστώσει και έμεινα έκπληκτος.
- (Ωχς!)


- Μέ λέει πάντα "αγάπη μου" με όλη της την καρδιά και με τόση τρυφερότητα.

- ( Εγώ ακούω πάντα "κύριε Βλάκα", "ηλίθιε".. και από καρδιά ούτε ίχνος)...

- Πρέπει δηλαδή να σκέφτομαι συνέχεια το χειρότερο;
- ( όχι φυσικά, αυτό είναι άβολο )


- Το παραδέχομαι πως της αρέσει πολύ να διασκεδάζει μόνη της

- (Κι εγώ το παραδέχομαι. Βάλε κάτι ακόμα για να έρθουμε στα ίσα)
- Είναι ακόμη μισό παιδί
- (Και το άλλο μισό μια ολόκληρη πουτάνα)


- Η γυναίκα μου είναι οικονόμα, αγοράζει μόνο τα αναγκαία

- (Μωρέ μπράβο!)


- Έχω τόσες πολλές αποδείξεις για την αφοσίωση και την πίστη της ...

- ( Εϊπε το ποντίκι για τη γάτα)


- Παρ' όλα αυτά έχω διατηρήσει μια καλή μερίδα αισιοδοξίας

- (Μια μερίδα κρετινισμού, θες να πεις)


- Θέλουμε να εξαπατηθούμε με έναν σέξυ ευχάριστο τρόπο

- ( ;;;; )


- Χαίρεται τόσο πολύ με τα λουλούδια μου

- ( Με τα λουλούδια της )



Άνα Ζουμάνη
εφημεροπτερα





SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image