Ο προπάππος μου, ο Χάινριχ



Ο προπάππος μου, ο Χάινριχ δεν είχε καλή καρδιά.
Επένδυε σε αντίγραφα εικαστικών έργων, κάποια από τα οποία αργότερα αποδείχτηκαν αυθεντικά.
Τελικά φαλίρησε.
Τα παππουδάκια μου, οι γιοί του προπάππου μου, καθόταν στο σαλόνι του σπιτιού "Χάινριχ" και εκείνος, κρατώντας στο χέρι του την αθλητική εφημερίδα, την βίβλο του, τους ανακοίνωνε πως ο "King Five" θα κέρδιζε την κούρσα της Κυριακής.
Άλλωστε είχε πάρει insider tips από τους στάβλους..
Ξαφνικά σήκωσε το κεφάλι του και διαπίστωσε πως η γυναίκα του και η κόρη του εκλαιγαν σιγανά.
«Άν ήξερα γιατί σκάζουν αυτά τα θηλυκά», είπε.
Φυσικά έσκαζαν για τα χαμένα χρήματα. Γιατί άλλο σκάνε οι γυναίκες;
Ο King Five δεν κέρδισε. Ούτε ο King, ούτε ο  Five και ο προπάππος, εξοπλισμένος με  κυάλια σαν του  count Esterházy,  γύρισε στο σπίτι, στην ταράτσα του  πολυτελούς αγγλικού λεωφορείου, 9 φράνγκα η θέση.
«Η προίκα της αγαπημένης μου κόρης!», έκλαιγε απαρηγόρητα η προγιαγιά.
«Εκπαίδευσε την κόρη σου έτσι ώστε να μη χρειάζεται προίκα!», απάντησε ο προπαππούς.
Όταν ο Χάινριχ έβγαλε στη δημοπρασία τη συλλογή πινάκων του,  για την οποία ανέκαθεν τον έκραζε η οικογένειά του, αποδείχτηκε πως εκείνη η συλλογή είχε πολύ μεγαλύτερη αξία από όλα τα χρήματα που είχε ποτέ επενδύσει γενικά και έχασε.
Έναν "παράξενο άνθρωπο" άρχισε να τον χαρακτηρίζει η οικογένεια του, τον ως τότε "ελαφρόμυαλο" Χάινριχ.
Και η προγιαγιά μου είπε: «Χάινριχ, κατά βάθος είσαι ένας καλός άνθρωπος»


Άνα Ζουμάνη
εφημεροπτερα




SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image