Χάννα


                                               
Ο θείος Φραντς που έχει πεθάνει εδώ και πολλά χρόνια, ήταν κάποτε πολύ  όμορφος, μάλιστα  ιδιαιτέρως όμορφος  και για τα σημερινά γούστα.
Λεπτός, πολύ ψηλός, γεροδεμένος, με ωραία μύτη. Ως εκ τούτου είχε μια ερωτική σχέση με την πολύ νεώτερη μοδίστρα της μητέρας του, δηλαδή της προπρογιαγιάς μου.
Μια μέρα αγόρασε ένα μικρό σπίτι με αυλή  στο κέντρο της Ζυρίχης και κάλεσε την μοδίστρα της μαμάς του να μείνει μαζί του.
Εκείνη άρχισε να καλλιεργεί και να διασταυρώνει τριαντάφυλλα, σήκωσε  έναν ολόκληρο τριανταφυλλένιο πολιτισμό στον κήπο και ήταν χαρούμενη που δεν υπέφεραν πια από το ράψιμο τα τρυφερά της χέρια. Μάλιστα τα άλοιφε με γλυκερίνη μελιού ως αποζημιωση για όλα εκείνα τα χρόνια της ταλαιπωρίας..
Μια μέρα η οικογένεια του ψηλού, λεπτού, γεροδεμένου θείου μου με την ωραία μύτη, αποφάσισε πως εκείνος έπρεπε επιτέλους να παντρευτεί μια καλή "παρτίδα".
"Ouí" είπε εκείνος "a la bonheur, αλλά με τη Χάννα τι θα γίνει; "
Πάντρεψαν λοιπόν τη Χάννα με έναν άντρα που την λάτρευε από τότε που ήταν παιδί, αλλά που του έλειπε ο "nervus καμάκιους" για να την κάνει - παρντόν - για να κάνει τον εαυτό του ευτυχισμένο.
Η Χάννα ήταν σύμφωνη με όλα, διότι είναι καλύτερα να συμφωνείς εκεί που το να μη συμφωνείς δεν ωφελεί ιδιαιτέρως.  
Μετά παντρεύτηκε και ο θείος μου και πρόσθεσε ακόμα έναν όροφο στη βίλλα της Ζυρίχης.
Έπειτα προσέλαβε και κηπουρό, αφού η σύζυγός του τα είχε "γραμμένα" τα τριαντάφυλλα, ο οποίος φρόντιζε τον κήπο της Χάννας.  
"Δε μου λες, ποια ήταν αυτή η Χάννα που βάφτισε με το ονομά της αυτά τα όμορφα τριαντάφυλλα;", ρώτησε μια μέρα η θεία μου τον όμορφο θείο μου με την ωραία μύτη. 
«Η Χάννα ήταν η Χάννα», είπε ο θείος μου και κοίταξε τα ωραία τριαντάφυλλα με αδιάφορο ύφος. Ποιον ρόλο έπαιζε  πλέον η Χάννα στη ζωή του; Κανένα.  
Πέρασαν πολλά χρόνια από τότε που πέθανε ο θείος Φραντς, πέθανε και η γυναίκα του, πέθαναν και τα παιδιά του, όμως αναλλοίωτα στα πανέμορφα παρτέρια έμειναν τα όμορφα τριαντάφυλλα «Χάννα».





Άνα Ζουμάνη
εφημεροπτερα



SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image