Τι να κάνεις για ν' αντέχεις την παρέα σου




Το στέκι μας είναι ένας τόπος όπου οι ανταλλαγές αυθάδειας, αγένειας και εγωισμού μπορούν να φτάσουν τρελά επίπεδα.
Το καθαρτήριο όλων εκείνων των ψυχών που κούρασε η μηχανή της ζωής κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Για να αντέξω, αλλά και για να ανταμείψω τον εαυτό μου που άντεξα το βάρος ολόκληρων βουνών εγωϊσμού,  δύο, στην ανάγκη και τρεις ώρες, στο μέλλον θα παίρνω πάντα έναν κουμπαρά μαζί μου και πολλά πολλά κέρματα.

***

Ατάκες και ανέκδοτα γονιών με θέμα την παιδική ηλικία, θαυμαστές εμπειρίες με τα θαυματουργά τους παιδιά: 50 σεντ

Προσπάθειες του άντρα να μειώσει τη γυναίκα του, ή την ερωμένη του και αντιθέτως: 2 ευρώ

Δημόσια εκδίκηση των δύο φύλων για ό,τι τους δηλητηρίασε τις προηγούμενες ημέρες: 1 ευρώ

Μπηχτές των γυναικών εις βάρος της ωραίας της παρέας:  50 σεντ

Επιδεικτική προσπάθεια του άντρα να δίνει δίκαιο στην κάθε βλακεία που ξεστομίζει η γκόμενα που θέλει να πηδήξει: 1 ευρώ

Γνώμες και απόψεις γύρω από την υγιεινή  που δεν έχουν καμία σχέση με τη δική μου φιλοσοφία: 2 ευρώ

Για τις περιαυτολογίες δεν έχει τίποτα, δεν είμαι ο Ρόκεφέλερ.

Προσπάθειες κατάκτησης μιας ψυχής που ως γνωστόν είναι δική μου: 3 ευρώ

***

Την τελευταία φορά στο στέκι μάζεψα: >>>>>> 25 ευρώ και 50 σεντ




Άνα Ζουμάνη
εφημεροπτερα





SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image