Κορίτσια, γιατί δεν σας βλέπω ποτέ μόνες;

Van Gogh


Κορίτσια, γιατί δεν σας βλέπω ποτέ μόνες, καθισμένες σε ένα παγκάκι, παραδομένες στην παράσταση της ανατέλουσας βραδιάς πάνω στη λίμνη;
Δεν κάνετε ποτέ παύση μπροστά στις από το νερό πνιγμένες καφετιές καλαμιές;  Μπροστά σε φουντουκιές  που σκύβουν πάνω στα νερά και στους μυρωδάτους θάμνους των λιβαδιών;
Γιατί δεν σας βλέπω ποτέ στις όχθες των ποταμιών, να παρατηρείτε χαμένες το φράγμα που καθησυχάζει τα ανήσυχα σκουροπράσινα νερά;

Γιατί δεν σας βλέπω ποτέ σιωπηλά να ακούτε την γαλήνια ζωή του κύκνου, που ζει πιο παραμυθένια κι απ' τον Βάντερμπίλντ;

Ποτέ με ένα ξένο παιδάκι, κάπου σ΄ένα πάρκο, να παίζετε τελετουργίες τρυφερότητας με τις ώρες; Εκστάσεις αναμένουσας  μητρικής καρδιάς;
Γιατί δεν σας βλέπω ποτέ να πληρώνετε με θαυμασμό την ομορφιά της λιάντρας;
Ποτέ στον όρμο, ξαπλωμένες σε μια βάρκα, ήσυχες  και ακίνητες;

Σε δημόσια, πνιγμένα στην πολυκοσμία σημεία σας βλέπω- καφετέριες, κλάμπς, σκυλάδικα - κοπάδια, να περιμένετε τον άντρα.

Μια κυρία μου είπε κάποτε: «Στα 18 μου, Άνα μου, ζούσα με 10 σκυλιά σε μια φάρμα. Δεν φορούσαν  γυαλιά ρέυμπαν, ούτε εσώρουχα Kalvin Klein, αλλά παρ' όλα αυτά μου ήταν πιστά.»
Και συνέχισε: «Ενώ η εγγονή μου - - -».  Σταμάτησε, μπήκε σε μια βάρκα και πήρε το μοναχικό σιωπηλό δρόμο της λίμνης.
Η πανέμορφη εγγονή της την κοίταζε σα να έλεγε: « Η γιαγιά μου έχει υπερένταση. Η Άνα της έλειπε τώρα. Θα της απαγορεύσω τη συναστροφή μαζί της - - -»



Άνα Ζουμάνη

εφημεροπτερα



SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image