Είμαι χοντρή






Είμαι χοντρή, άχαρη και αδέξια, ενώ η Μιμή ελαφροπόδαρη και χαριτωμένη.

Η νωθρότητά μου τον αγγίζει, όμως η χάρη της τον εμπνέει.

Το εκτιμά που σιχαίνομαι την αδεξιότητά μου και λατρεύω τη δική της ελαφρότητα.

Έτσι είμαι ήδη αυτό που δεν είμαι, γι αυτόν.

Αν τη μισούσα, θα με υποψιαζόταν, θα με αμφισβητούσε...

Όμως εγώ την θαυμάζω για την ελαφρότητα και τη χάρη της.

Δεν το καταλαβαίνω που δεν προτιμά εκείνη.

Νιώθει οίκτο για την άθλια νωθρότητά μου.

Η συνειδητοποίηση της νωθρότητάς μου, είναι η δική μου ελαφρότητα.

Σέβεται που αναγνωρίζω την ανεπάρκειά μου.

Και όμως, μια μέρα θα πάει στην ελαφροπόδαρη, στην σχεδόν-ιπτάμενη χαριτωμένη.

Και τότε θα θάψω το κεφάλι μου στα μαξιλάρια.

Και έτσι θα μείνω 2 επί 24 ώρες, μέσα στο φόβο και τον τρόμο




Άνα Ζουμάνη




SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image