Έχω πολλή «περίσσεια ζωτική ενέργεια» - - - τι να την κάνω;




Έχω πολλή «περίσσεια ζωτική ενέργεια» - - - τι να την κάνω;
Πως να την επενδύσω με φυσικό τρόπο;
Η ζωή σκάβει συνεχώς λάκκους, όπου τελικά θα πέσω μέσα και καταλανώνω την ενέργεια μου στην προσπάθειά μου να ξαρφαλώνω και να βγαίνω έξω - - - Πχ, οι απανωτοί έρωτες.
Πρέπει να κάνω οικονομία στις περίσσειες ενέργειές μου, όχι να τσιγγουνεύομαι.
Θα έπρεπε να φρουρώ τις ευγενείς δυνάμεις μου «νοσηρά φοβικά». Κάτι που μπορώ να κάνω μόνο όταν αρρωστήσω σοβαρά.
Ως τότε σπαταλώ.Ο υγιής σπαταλά γιατί δεν προειδοποιείται. Μόνο όταν αρρωστήσει, τότε γίνεται σοφός οικονόμος, αλλά τότε πλέον έχει χρεωκοπήσει.
Αν ως υγιής είχα τη σοφία του αρρώστου θα έφτανα στα αστέρια.
Όμως αυτήν δεν την έχει κανείς συνειδητά.
Ασυνείδητα την έχουν κάποιες ιδιοφυίες της ζωτικής ενέργειας, που γίνονται 100 χρονών και άνω και μια μέρα «κοιμούνται» στην πολυθρόνα τους - - -
Πως έζησαν;  Πάντως με οικονομία όσον αφορά ένα μεγάλο κεφάλαιο της ενέργειας της ζωής.
Δεν υπάρχουν «θαύματα ζωής» που δεν μπορείς να τα υπολογίσεις με μαθηματική ακρίβεια.
Πρόκειται πάντα για έσοδα και έξοδα.
Η υγεία είναι ένα «δώρο του ουρανού». Πρέπει να αποδείξεις ότι την αξίζεις επενδύοντας σοφά.
Πρέπει να την προσέχεις, να την εκτιμάς και να τη σέβεσαι όπως ο φιλότεχνος συλλέκτης τη συλλογή έργων του Ρέμπραντ.
Το «δώρο του θεού», την υγεία, την κερδίζεις με απανωτές θυσίες.
Κάν'τες  με χαρούμενη καρδιά, πριν να 'ναι αργά.
Πιστεύω πως η «χάρη του θεού» είναι ανεξάντλητη για όσους ελέγχουν τον εαυτό τους.



Άνα Ζουμάνη

εφημεροπτερα


SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image