Τσερκέζοι




Ηταν 19 χρονών όταν κάποιος τη ρώτησε γιατί απορρίπτει όλα τα αγόρια που την φλερτάρουν...

»Όταν εκλεισα τα δέκα μου χρόνια πήγαμε με τον μπαμπά και τον θείο μου τον καλλιτέχνη να δούμε τον Buffalo Bill (όχι τον αυθεντικό). Ο μπαμπάς και ο θείος ήταν πολύ καλοί μαζί μου και εγώ είχα μια εξαιρετική διάθεση.
Ο χώρος ήταν γεμάτος με φώτα και καπνό από πιστόλια, η ατμόσφαιρα συνταρακτική.
Μετά από δύο ώρες ο μπαμπάς μου δήλωσε πως είναι αργά και πως πρέπει  να φύγουμε πριν την τελευταία παράσταση.
Ο θείος μου διαμαρτυρήθηκε, «Η Νάνυ δεν κάνει να χάσει τους Κιρκάσιους αναβάτες, θα της αρέσουν».
Και έτσι μείναμε....
Σαν θύελλες μπήκαν στην αρένα, με σαρωτική δύναμη και αγριάδα, οι Τσερκέζοι.  
Όρθιοι στους κοντούς αναβολείς με ανοιχτά τα χέρια, χωρίς χαλινάρια, ελεύθεροι και περήφανοι, σαν αιωρούμενοι πάνω σε ιπτάμενα άλογα. 
Σηκώθηκα όρθια πάνω στην καρέκλα μου και τρέμοντας έπιασα το χέρι του μπαμπά μου.
Από τότε και ως χθες δεν μπορούσε κανείς να μου αρέσει στ' αλήθεια....«



Άνα Ζουμάνη






SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image