Η κιτρινιάρα νωθρή ανία



Η κιτρινιάρα νωθρή ανία σύρθηκε πάνω στο σκουροκόκκινο περσικό χαλί της αίθουσας... μετά σκαρφάλωσε στην αγγαλιά της πανέμορφης κόρης του γκαλερίστα και τη φίλησε φαρδιά  στο στόμα... η κόρη χασμουρήθηκε, αλλά κανείς δεν το κατάλαβε....

Η νέα γυναίκα με το πράσινο φόρεμα καθόταν δίπλα σε ένα χοντρό αναπαυτικό γουρούνι και σκεφτόταν,  «σήμερα πλήρωσα 3 φράγκα για 5 κιλά πατάτες, ο μανάβης κράτησε και φιλοδώρημα».
Το αναπαυτικό γουρούνι γρύλισε, αλλά επειδή ήταν από γνωστή και πλούσια οικογένεια δεν παρεξηγήθηκε κανένας: «Ο Τ. είναι καλός, είναι συνεσταλμένος και ταπεινός.... έχει καλούς τρόπους και όλο γελά».

Η νέα γυναίκα με το πράσινο φόρεμα είπε στον «άντρα που όλα γελά»: »Κύριε Τ., η αδερφή σας είναι τόσο γλυκιά και αξιόλογη!«. Ο «άντρας που όλο γελά» όμως, δε γελούσε... απλώς  φαινόταν γελαστός επειδή του είχαν κόψει τα νεύρα του προσώπου. Έτσι γελούν οι άνθρωποι της κοινωνίας.

«Ω!», γρύλισε το χοντρό αναπαυτικό γουρούνι και ήθελε να πει, «είσαι πολύ ευγενική, αγαπητή μου...».

«Όντως, η αδερφή σας είναι πολύ ενδιαφέρουσα προσωπικότητα και ζωγραφίζει υπέροχα...»,  είπε η νέα γυναίκα και κοίταξε το σχέδιο των περσίδων σαν να διάβαζε εκεί τα λόγια που ξεστόμιζε.

Η αδερφή του χοντρού γουρουνιού με την «ενδιαφέρουσα προσωπικότητα»  καθόταν λίγο πιο πέρα και σκεφτόταν, «θα έρθει;....«. Αλλά εκείνος δεν Η αδερφή του «άντρα που όλο γελά» είχε ένα ζευγάρι μάτια και τα υπόλοιπα ήταν σκουπίδια. Όμως τα μάτια της θρηνούσαν περισσότερο από όλα τα άλλα μάτια στον κόσμο, θρηνούσαν και φώναζαν, «Μα γιατί δεν έρχεται;»
Η κιτρινιάρα νωθρή ανία σκαρφάλωσε πάνω της, την φίλησε φαρδιά στο στόμα και η «αδερφή» άρχισε να χασμουριέται. Όμως κανείς δεν πρόσεξε πως χασμουριόταν με τα μάτια, η μάλλον με την καρδιά της.

Ο τραγουδιστής σκεφτόταν το πάρτυ που γινόταν κάπου αλλού προς τιμήν της Ιζαμπέλλας,  «θα φύγω μετά το δείπνο, κατά της 11 θα είμαι εκεί. Ιζαμπέλλα...».
Η ανία έχωσε την χοντρή γροθιά της στο στόμα του και το άνοιξε διάπλατα. Αυτό το είδαν όλοι...

Ο γιος του γκαλερίστα είπε: «Αυτή είναι η Ιφιγένεια. Την ονόμασα <τελευταία μαινάδα του δάσους>. Όλα χαίρονται μέσα της... Αυτή η ζωή... Αυτή η κίνηση...!».
Οι παρεβρισκόμενες κυρίες θεώρησαν πως η παρατήρηση ήταν υπερβολική και αδέξια: «Η Ιφιγένεια; Ποια είναι η Ιφιγένεια; Τι σχέση έχει η Ιφιγένεια με εμάς;»
Όλες μισούσαν το γιο του γκαλερίστα, «γιατί θέλει πάντα να πρωτοτυπεί», σκέφτηκε η κυρία Μ.

Η κιτρινιάρα νωθρή ανία σύρθηκε στα γόνατα του γιου του γκαλερίστα, αλλά αυτός δε χασμουρήθηκε...  Έβαλε τα καλύτερα κομμάτια του φασιανού στο πιάτο του και έριξε φυσικό χυμό λεμόνι πάνω του σαν νερόποντή και διασκέδαζε.
«Τι τούρτα θα έχουμε;», σκεφτόταν, «εκείνη είναι η τελευταία μαινάδα τους δάσους - κι εσείς ηλίθιοι ευγενείς -χολα χό!».

Μετά το δείπνο η κόρη του γκαλερίστα ζήτησε από τον μουσικό να παίξει φλογέρα.
Ο Σ. έπαιζε φλογέρα ενώ η  αδερφή του γουρουνιού καθόταν σε μια παλιά αναπαυτική πολυθρόνα και απολάμβανε τους ήχους της.
Ο ζωγράφος ρώτησε αν χορεύεται το κομμάτι, γιατί του φάνηκε παράξενη η σύνθεση, σα να μην ήταν μουσική.
H γυναίκα του γκαλερίστα του εξήγησε πως πρόκειται για ένα πολύ βαθύ και ψαγμενο κομμάτι...
Όλοι κάθονταν αναπαυτικά στους καναπέδες και στις πολυθρόνες και κάπνιζαν τσιγάρα.

Η ανία σύρθηκε έξω από την αίθουσα και σκαρφάλωσε στη βοηθό με τα μαλλιά πλατίνα που συμμάζευε την κουζίνα.
Ξαφνικά ήρθε εκείνος που ανακάλυψε την «τελευταία μαινάδα του δάσους» και φίλησε την πλατίνα στο στόμα.

Η κιτρινιάρα νωθρή ανία σύρθηκε στον προθάλαμο, εκεί που κρέμονταν τα παλτά, οι ζακέτες, τα μεταξωτά και δαντελένια μαντήλια, οι γούνες και τα δερμάτινα και τα πάντα άρχισαν πλήττουν, αν και ήταν αρωματισμένα με  «Ω! de cologne» και «Ω! de toilette».... μακροπρόθεσμα όμως γίνεται και το άρωμα αδιάφορο, ειδικά αν δεν φτερνιστείς.

Η ανία βγήκε  στο σκοτεινό δρόμο και σύρθηκε ως το «πάρτυ της Ιζαμπέλλας», σκαρφάλωσε στης Ιζαμπέλλας την αγγαλιά που περίμενε τον τραγουδιστή της και την φίλησε φαρδιά στο στόμα. Εκείνη άνοιξε το στόμα της και άρχισε να χασμουριέται, όμως κανείς δεν το πρόσεξε. όλοι χόρευαν ροκ και ήταν κατα-πληκτικοί.
Ο τραγουδιστής δεν ήρθε. Έμεινε στο event και χούφτωνε την κόρη του γκαλερίστα στους ήχους της μουσικής χωρίς μουσική και ήταν όλη την ώρα σε καλλιτεχνικά «φευγάτη» κατάσταση.

Την άλλη μέρα η κόρη του γκαλερίστα αναπολούσε πως  «όλα ήταν κουλτούρα, χαλαρά και ωραία»...
«Μετά το δείπνο, σίγουρα», είπε ο γιος του γκαλερίστα και σκεφτόταν «πλατίνα»...



Άνα Ζουμάνη
εφημεροπτερα







SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image