Φτού μου! Είμαι κορίτσι



Είμαι κορίτσι, είμαι όπως είμαι και μάλλον είμαι όπως πρέπει να είμαι για κάποιους μυστηριώδεις, η μη μυστηριώδεις λόγους.   
Δεν αλλάξω για χάρη σου, παράλογη προσδοκία.
Θα πηγαίνω το δρόμο μου, παρ' όλο που ο Πλάτων, ο Τολστόι, ο Διογένης, ο Χάμσουν, ο Μέτερλινκ και πολλοί άλλοι ειδήμονες, μου έδειξαν τόσους άλλους δρόμους, που θα μπορούσα να περπατήσω, πιο αληθινούς,  πιο αξιοπρεπείς,  πιο ευγενείς,  πιο σοφούς από αυτόν τον ένα και μοναδικό, που ανέκαθεν πήγαινα και πάντα θα πηγαίνω μέσα στην αυταρέσκεια μου.
Δεν θα περπατήσω άλλους δρόμους,  γιατί υπάρχουν πολλοί που με δέχονται όπως είμαι...
φτου μου!
Φτου σας! Εσάς που δέχεστε την ανεπάρκειά μου σκοτώνοντας τον πιθανό «ιδεαλισμό» μου. 
Ξέρετε γιατί. 
Φτου σας! Εσάς με την ψεύτικη ανοχή,  την ψεύτικη αγάπη,  την ψεύτικη διακριτικότητα, την ψεύτικη προσοχή,  την ψεύτικη θυσία.. θα τιμωρηθείτε για τα αναιδή σας ψέματα.

Ο άντρας πάντα «υποκύπτει»  σ' αυτήν τη σκληρή και τρομερά πολύπλοκη, τραγική ζωή.
Όμως "εγώ δεν υποκύπτω ποτέ".
Αυτό είναι το πιο ελκυστικό και ταυτόχρονα το πιο αποκρουστικό «στοιχείο» μου. 
Δεν έχω τη δύναμη να υποκύψω,  εκτός αν αποφασίσω να υποκύψω για τα "παιδιά" μου.
Τότε παραδίνομαι.
Παραδίνομαι φυλακισμένη μέσα στην αιώνια μητρική αγωνία.
Τότε - τεχνητά και βιολογικά - μου αφαιρέθηκε η δύναμη να είμαι απείθαρχη. 

Γίνομαι μητέρα θα πει:  Ο μοναδικός  τρόπος να βρω την ειρήνη.
Είναι δηλαδή βιολογικό το ζήτημα.
Αν όμως ούτε η φύση καταφέρει  να μου επιβάλλει την «ειρήνη»,  τότε μπορείς να με αντιμετωπίζεις ως «δυστυχώς υστερική» και «άξια συμπόνιας»,  σαν τους άλλους ασθενείς, από τους οποίους δεν περιμένεις τίποτε,  εφόσον  είναι άρρωστοι.
Δεν μπορούν να λειτουργήσουν στον κατά τα άλλα υπέροχο κόσμο... οιονεί.


Άνα Ζουμάνη



SHARE

Άνα Ζουμανάκη -Εφημερόπτερα

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image